Svar På Era Frågor ! ! !

Ok eftersom jag ändå sitter framför datorn nu så kan jag passa på att
svara på Era frågor som ni ställt till mig via mail och kommentarer.
Lättare så än att skriva till var och en av er.

En fråga som ofta kommer upp är:
När ska du och C gifta er?
Svar: Vi har inget bestämt datum. Vi skulle bestämma datum när vi hade ett ställe
att vara på. Vi har velat fram och tillbaka flera gånger om hur vi ska gifta oss och
har nu förmodligen bestämt att bröllopet kommer hållas i LAS VEGAS
och sedan ha en liten fest för nära och kära när vi kommer hem.

Varför ska ni gifta er i LAS VEGAS? Då kan ni ju inte ha familj och vänner närvarande!
Svar:
Skulle det bli i Las Vegas så kommer vi ha en "LIVE SÄNDNING"
över Internet där alla som vill kan se våran vigsel. Sen tycker vi att det är
mer våran stil att gifta oss så än på vanligt sätt. Vi kan inte ta hänsyn till
vad våran familj och våra vänner vill ha utan vi måste gifta oss på det sättet
som vi kommer ha roligast på och som vi ALLTID kommer att minnas :)

Vad jobbar du med?
Svar:
Jag jobbar nu på Ica både i kassan och i förbutiken. T
rivs mer än vad jag någonsin hade kunnat trott.
Så jäkla härliga arbetskamrater. Kommer dock inte vara kvar
där hela livet utan min dröm är att jobba som bröllopskoordinator.

Hur länge har du och C varit tillsammans?
Svar:
Vi har varit tillsmamans i 7 år i oktober.

Du skrev att du hade en tatuering, vad är det du har tatuerat?
Svar
: Hehe, jag har tatuerat in min
katts namn, KINAI med en tass brevid. URSÖT :)

Vad lyssnar du på för musik och vilken är din favoritfilm?
Svar:
Oj. Favoritfilm? Hmm. Finns så många. Gladiator ligger
högt upp på listan även Transformers men favoriten är nog
"Hur Man Blir Av Med En Kille På Tio Dagar" Den är
galet BRA. Musik är nog mestadels hårdrock. Lyssnar på
det mesta som faller mig i humöret
men mest hårdrock. Ex, Nightingale, Savatage m.m.

Gör du design åt andra?
Svar: Nej tyvärr. Anledningen är för att jag helt enkelt inte är så duktig.
Med denna design har jag nog mest haft tur att få till det. SORRY! :)

Vilken eller vilka är dina favoritbloggar?
Svar:
Jag läser oftast inte så många bloggar men dom
 jag brukat kika in på är väl förljande;
NEVNARIEN http://nevnarien.se/ Hon verkar vara en skitcool tjej :)
GILRAEN http://gilraen.blogg.se/ Jättebra blogg.
TUMADRE http://tumadre.blogg.se/ Verkar vara en jättegullig tjej.
Det är väl dom som jag är inne på dagligen.

Jaha nej nu har jag tyvärr inte tid att svara på mer frågor men jag lovar att
svara på mer en annan dag. Jag hoppas ni är nöjda med svaren.


mp

Kommentarer
Postat av: Em

Hur många filmtitlar kan du hitta i bilderna?
Spanna in dem på min blogg!

2008-05-04 @ 23:21:40
Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och ha en bra kväll :D

2008-05-04 @ 23:24:49
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Gilraen

Vad roligt att jag tilllhör en utav dina favoritbloggar! :D Vad glad jag blir! ^^

2008-05-06 @ 10:24:03
URL: http://gilraen.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Wiiee min blogg :D :D

2008-05-06 @ 10:50:46
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback