Helgens planer !

Sitter i soffan och vill bara att klockan ska gå liiiite saktare.
Orkar inte jobba idag. Vill bara vara hemma och fixa idag.
Vad händer i helgen då? Jo idag stänger jag och när jag kommer hem
blir det lugnt.
lördag jobbar jag mellan 10 - 17 och vid 17.30 ska jag på personalfest.
Ska bli roligt. Har köpt en jättefin klänning till festen. Eftersom vi ska åka på en
räkbåt så blir det lite marint tema i outfiten. Kan vara fint. Kommer hem sent på natten
så det blir väl att hoppa i säng direkt. På söndag ska jag ha en mysdag med C.
Vi ska åka till Sigtuna och fika vid stranden och bara ha det underbart.

Vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer
Postat av: Camilla

cool design. :D
Hoppas du får en bra dag. :)

2008-05-30 @ 11:22:03
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej! Det var väl för väl att det händer något i ditt liv nu så du har nåt att skriva om ;-))! Sitter på hotellet i Marmaris och uppdaterar mig. Det är varmt och skönt! Hälsa alla kollegor, på söndag är jag tillbaka!

Kram

2008-06-02 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback