Perrelli hos mig - Nästan ! ! !

perrelli
Idag har jag först varit i Barkarby och kikat in på Ikea och
så tog jag en tripp in till Jakan och kollade lite efter en
påskpresent till C. Hittade en jättebra present, vågar inte
skriva vad då han ibland kommer in och läser min blogg :)

Sen när jag kom hem så såg jag Charlotte Perrelli bakom
min lägenhet, hon skulle uppträda i centrum och hade väl
precis anlänt hit. Det var hon, Bobby Ljunggren och någon
annan kille. Jag och C gick ner och lyssna på henne sen.
Hon var faktiskt duktig. Vet inte om det var rätt att hon vann
men den var OK.

C hejade på Sibel. Han är helt galen i henne :) Han tycker
att hon sjunger bäst i hela Sverige. Vad vet jag, jag är bara
glad att Carola inte gick vidare.  

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Jag är också glad över att Carola inte gick vidare, haha! Jag tyckte dock att BWO var skitbra

2008-03-16 @ 23:37:12
URL: http://tiominuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback