Film ! ! !

image87


Idag ska jag se Fools Gold. Tror att den kan vara superbra. Som ni kanske kan se i tidigare inlägg
älskar jag filmen " Hur man blir av med en kille
på 10 dagar " och då måste jag ju tycka om denna
film.


Tycker att Kate Hudson och Matthew McConaughey
passar utmärkt tillsammans och jag blir glad
av att se dom.
Håller tummarna för denna film!


Handlar om;
Ett gift par som tillsammans letar efter bortglömda
skatter i 8 år men lyckas aldrig hitta något. Nu börjar
dom tappa lusten för varandra. När en ny ledtråd uppenbarar sig återupplivas parets äventyrslust
och kanske även deras känsla för romantik.




Kommentarer
Postat av: Lina

Skriv i morgon om den var bra :)

2008-03-19 @ 21:09:16
URL: http://Raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback