1 Dag Kvar!

Mamma har precis varit här och lämnat en kasse med presenter.
Får dock inte öppna dom förrän imorgon. Kliar i fingrarna :) Utöver presenterna
skulle jag få åka till Ikea och välja lite saker till hemmet som jag velat
haft ett tag nu.
Måste säga att jag har vääärldens bästa föräldrar.
Är lite små
stressad, ska börja jobba klockan fyra och jag har knappt hunnit göra någonting.
Har städat lite men måste baka lite till imorgon.

Vad ska ni göra imorgon?




Älskar denna låt, helt fantastisk!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis på födelsedagen tjejen!!! Hoppas du får en alldeles alldeles underbar dag.



Vi ska hem till ett par kompisar idag och vi ska vara där redan klockan ett. Så jag ska snart åka ner till jobbet och handla jordgubbar och glass som vi skulle ha med oss.



Ha en jättebra födelsedag och trevlig midsommar.



//Jeanette

2008-06-20 @ 08:45:12
URL: http://jeanettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback