GALET KUL !



Nu är det äntligen midnattstravet på fredag. SKOJ!

Nu tänker ni nog men guuud så tråkigt men det är faktiskt riktigt mysigt att åka på trav.
Mycket roligare än att sitta framför tv:n och kolla. Man tar någon öl, umgås och snackar lite samtidigt som man kan
vinna massor med pengar.
Dessutom så kommer Magnus Uggla att framföra några
låtar på scenen, inte för att jag är så förtjust i honom men kan vara roligt ändå.

Det är jag, C, min syster och min systerson som ska åka. Tror det kan bli
galet kul. Bo på hotell två nätter, andra dagen blir det nog lite shopping i kupolen
samt lite utgång på kvällen :)


Kommentarer
Postat av: biljana

Hejsan :D

Besök gärna min blogg :)

2008-07-22 @ 19:34:25
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback