I Am Back :)

Det var ett bra tag sen jag bloggade. Tog en liten paus från allt. MYCKET har hänt sen jag skrev sist. Väldigt mycket... Det senaste inlägget jag skrev om att jag var nervös för att spela en fotbollsmatch slutade inte bra. Jag fick operera mitt knä. Vred sönder min minisk :) Ja så kan det gå.. Hehe. .. Jag och C är inte längre tillsammans, efter 7 år så höll det helt enkelt inte längre. Det är tråkigt men så är livet ibland tyvärr. Blev inget bröllop alltså. Vi insåg båda två att vi gick bara på ren rutin, vi var inte kära längre helt enkelt.

Jag har träffat en ny kille. Gick väldigt snabbt, inget jag planerade. Men man kan ju inte styra över sina känslor så nu träffar jag en helt fantastisk människa, Yacine :) Har inte varit så här glad på väldig väldigt länge och jag är tacksam att jag fått möjlighet att lära känna denna människa. Han är i Algeriet just nu och jag saknar honom mer än vad jag någonsin hade kunnat trott.

Så nu mitt i julrushen så håller jag på flytta till en liten etta, kan inte bo kvar i trean helt själv. Blir alldeles för dyrt för mig. Kommer dock få betala en dubbelhyra och det ser jag inte fram emot. En hyra på ca 10.000:- och då är inte räkningar och annat inräknat. Det känns spännande så här under jul :)
Men allt ordnar sig till slut, måste försöka se saker positivt.

Åhh vad jag saknat min blogg. Skönt att skriva av sig så här ibland. Hoppas gamla läsare hittar tillbaka och även nya :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kom ihåg att jag alltid var inne och kollade din blogg, kul att du är tillbax. Har saknat dig i bloggvärlden.

2008-12-06 @ 20:21:15
Postat av: Erick

Welcome back!

2008-12-06 @ 20:21:39
Postat av: Kim Ekholm

För länge sedan skulle du ha en överraskningsfest, runt augusti. Hur gick det med den:P????

2008-12-19 @ 11:49:20
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback