Tattoo & Film !

Sorry för den dåliga uppdateringen idag. Jobbade till 16.15 och och sen dess har jag bara legat och vilat. Är bättre idag men ögonen oroar mig.



Ska kolla på film snart och det blir en tidig lördag för mig. Ska upp tidigt imorgon och jobba igen. Jobbar ganska mkt nu, ca 6 dagar i veckan i 3 veckor.

Angående denna film, har redan sett den, vill att C ska se den bara. Den hyfsat bra faktiskt. ÄLSKAR Michelle Phieffer. Så otroligt vacker människa. Brukar ha svårt för såna här filmer men som sagt den är BRA!

Innan filmen ska jag fixa klart med den nya tatueringen som jag ska göra :) SKOJSIT !

Kommentarer
Postat av: JONNA

vill oxå tatuera mej ;o

2008-08-10 @ 21:16:53
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: camilla

vaa filmen braa?:)) behöver lite filmtips nu inför höstens mysiga filmkvällar ((;haha

2008-08-13 @ 12:22:29
URL: http://ccamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback