NERVÖS !



Jag är så jäkla nervös... Fick reda på idag att några tjejer behövde hjälp till en match på fredag, en fotbollsmatch.
Det var ca 5 år sen jag spela. Hur ska det här gå? Samtidigt som jag är nervös så ska det bli riktigt roligt. Jag har ingen kondis för fem öre, storrökare och astmatiker. Hehe.. Ja vi får väl se hur det går :)

Idag har jag varit hemma hos Emma. Suttit och lyssnat på Backstreet Boys låtar.. :) Roligt faktiskt. Snart ska jag ner och möta henne så ska vi träna lite fotboll så kanske nervositeten släpper :)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaha, var kan man kolla på den matchen ;-))?

2008-08-28 @ 09:38:56
Postat av: Linda Svanberg

Ska du vara med på Knarrbacken-tjejernas match ikväll?? =)

2008-08-29 @ 11:18:07
URL: http://lindalorina.blogg.se/
Postat av: Linda

Åå nostalgiskt med BSB låtar! Älskade dom när jag var mindre, har nog dock inte hört så mkt av dom från "nuet" håller dom måttet? ^^

2008-10-24 @ 23:21:29
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback