MYSPYS SNART JOBBDAGS ! ! !

image142Sitter och smaskar på en Lindt chokladkaka. Brukar avsky mörk choklad men denna är helt fantastiskt GOD. Har även köpt hem
Sofis Mode, Hennes tidningen samt Glamour.
Så nu har jag å läsa.

Snart ska jag jobba, närmare bestämt vid 16.00
Det ser jag inte fram emot, tycker det var så skönt att vara hemma
idag, fint väder och allt.

När jag kommer hem får jag förhoppningsvis en lasagne carbonara
tillagad. Hoppas på det. Har lagt fram det så C ska se ; )


Skriver mer efter jobbet. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: emelie

åh gott med choklad. fast är inget stort fan av mörk choklad direkt ;P

2008-04-21 @ 14:44:34
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback