Lessen :(

Jaha nu har man haft en garderobssrensning. Gud så hemskt men nödvändigt. Blev nog av med 60% av garderoben. Så nu måste jag inhandla lite nytt.
Allt som jag inte använt på ett halvår åkte rakt ner i SOPSÄCKEN.

Måste kolla igenom alla mina väskor, skor och plånböcker också. Har ju endel, alla (familj och vänner) gnäller att jag har för MYCKET.
Jag försöker förklara att man ALDRIG kan ha för mycket.

Väskor - ca 50 st
Plånböcker - 32 st
Skor - 26 par

Om jag kan halvera dom summorna så blir det mycket mer yta i klädkammaren. Gör det imorgon. Kommer kännas hårt. Istället för att slänga kan jag kanske lägga ut lite på TRADERA, vissa grejer är ju inte ens använda.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

urk :S

2008-04-10 @ 13:07:01
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback